Перша сторінка
Мапа сайту
Зворотній зв'язок
Персональний сайт Славіка Бігуна
Людяність і оптимізм, професіоналізм і довершеність

ЮрХіт

ЮрБізнес. Як бізнес купує послуги юристів

30.05.2008

Фото: керуючий партнер LegalStudies.RU Олександр Хвощинський (ліворуч). Лариса Нелюбіна (праворуч), директор з юридичних питань корпоративного розвитку ВАТ „Вымпелком”, ми хочемо бачити не лише партнера, але і юриста, який безпосередньо вестиме нашу справу

Сьогодні бізнес активно купує юридичні послуги як національних, так і міжнародних юридичних фірм. Але які особливості придбання цих послуг транскордонними покупцями? Як бізнес купує вирішення спорів? Як оптимізувати вартість юридичних послуг? Як управляти витратами і підвищити прибутковість?

Ці та інші запитання обговорили учасники 1-ої практичної конференції представників бізнесу та юристів, які його обслуговують 30 травня 2008 року в Москві. Організатор конференції – LegalStudies.RU, яка є російською професійною організацією, що спеціалізується на наданні консалтингових послуг з метою розвитку професійної юридичної практики. „Юргазета” виступила інформаційним партнером заходу в Україні.

Як відзначив керуючий партнер LegalStudies.RU Олександр Хвощинський, місією конференції, яка обіцяє бути традиційною, є сприяння формуванню стратегічного альянсу корпоративних юристів і зовнішніх консультантів.

Дедалі частіше корпоративні юристи звертаються за послугами юриста в інших юрисдикціях. У цьому зв’язку виникає питання про те, кого обирати: міжнародну чи місцеву національну фірму? На цю тему виникала заочна дискусія (вони виступали окремо) між партнером московського офісу міжнародної ЮФ Freshfields Жакі Бодоном та партнером російської ЮФ „АЛРУД” Олександром Жарським, 60-70% роботи якої, за словами партнера, є „міжнародною”. „Якщо у вас нема рекомендації в країні, у якій вам потрібні послуги, то винаймайте міжнародну ЮФ”, – радить Бодон. Так, це буде дорожче, визнає він, але це буде якісно.

Натомість, Олександр Жарський наполягає на думці про те, що краще наймати національну ЮФ із міжнародним досвідом, оскільки вона поєднує національний і міжнародний досвід роботи й, за потреби, може підібрати кращих іноземних юристів різних ЮФ, з якими напрацьовані стосунки.

„Ми просимо, аби, коли ми вибираємо зовнішнього юридичного радника, на переговори прийшов не лише керуючий партнер, партнер, який відповідатиме за наш проект, але й той юрист, який безпосереднього працюватиме над проектом”, – каже Лариса Нелюбіна, директор з юридичних питань корпоративного розвитку ВАТ „Вымпелком”. Компанії, якя останнім часом веде активну міжнародну експансію, наймаючи міжнародні ЮФ.

Бувають випадки, відзначив керуючий партнер ЮФ „Арцингер та партнери” Сергій Шкляр, коли один офіс міжнародної ЮФ не рекомендує „свій офіс” в іншій країні. Також бувають випадки незадоволення якістю, які призводять до змін. Чому зміняють юристів як юридичних радників? Як відзначив Сергій Шкляр, є дві головні причини: перша – це проблема комунікації, постійного інформування клієнта; друга – неактивність юриста. „Хороший юрист не повинен бути статистом”.

Юрисконсультів найбільше цікавили проблеми відповідальності. „Є питання до якості – звертайтеся з позовом до суду” – каже Жакі Бодон. Але сума відповідальності обмежена, міжнародні ж юридичні фірми більше ризикують репутацією, аніж грошима.

У роботі практичної конференції взяли участь більше 50 юристів, зокрема двох українських юридичних фірм „Арцингер та партнери” та Мagisters.

Детальніше розкриття теми конференції читайте в наступних числах „Юргазети”.

Славік Бігун, Спеціальний репортаж із Москви





 

Статистика

Rambler's Top100

Створено в
студії

~~ <*))>< ~ fishdesign