Перша сторінка
Мапа сайту
Зворотній зв'язок
Персональний сайт Славіка Бігуна
Людяність і оптимізм, професіоналізм і довершеність

ЮрХіт

ЮрБізнес. ШДП перейменовано на Астерс (Asters)

21.02.2008

Це нарешті трапилося. Нині вже Екс-«Шевченко Дідковський і Партнери» оголосили свій новий бренд – Астерс (Asters). Сьогодні, 21 лютого, близько 19:30 бренд було святково оголошено на неформальній вечірці в готелі «Хаят» в центрі Києві.

Нагадаю, що 20 грудня 2007 року ШДП оголосила про зміни в партнерському складі («Ігор Шевченко, співзасновник та керуючий партнер фірми, вирішив припинити юридичну практику та, як наслідок, партнерство у фірмі…», три старших юриста стали партнерами…), а також заявила, що «в зв’язку з цими змінами на початку 2008 року буде змінено назву фірми».

Цікаво, що ті, хто надсилав повідомлення юристам фірми ШДП до 19:30, могли й раніше дізнатися назву фірми: їм приходили повідомлення з переадресацією на нову адресу ЮФ. Юристи ж фірми отримали візитки перед самою презентацією, за їх словами, їх було передано в друк лише близько 15:00 цього дня. Й сам старший партнер Армен Хачатурян, хоч ми з ним добре знаємося, мовчав як партизан і викручувався: не хотів мені видати назви за годину до заходу, все інтригував.

Як зясувалося, саме Армен, і це визнавали й інші, був натхненником нового бренду (на фото його візитка з підписом – це ексклюзив). Він розповів мені приватно про смисл та генезу бренду.

За його словами, в моєму переказі, буква "А" позначає першість, кращість, лідерство: все починається із А. До речі, згодом інших партнер Ігор Свечкар додав, що в такому разі назва фірми фігуруватиме першою у каталогах. "Аст" має асоціюватися із зорями (астрологія..), наче йдеться про зоряну команду. Закінчення "-ерс", очевидно, не випадкове, адже ряд британських та інших фірм, або мають оригінальні, або придбані (так їх називають, наприклад, в юрпресі: Фрешфілдс, Лінклейкерс тощо) назви з подібним закінченням. До речі, таке закінчення позначає множинність.

Зрештою, назва звучатиме доступніше й для іноземців – клієнтів і партнерів (а то «Шевченко Дідковський енд Партнерс» не звучало для них рідно, хоча і повчально; «Саєнко Харенко» звучить гарно й дуже по-українськи, й, між іншим, Володимир Саєнко сказав, що фірма не збирається міняти назви).

Словом: сприймаєте Астерс. Тепер справа за розкруткою. І як відзначив Олег Макаров, керуючий партнер «ЮФ Василь Кисіль і Партнери», вітаючи колег, юристи робитимуть ім’я фірми, а не навпаки.

Мабуть, є підстави говорити про певну тенденцію в українському юридичному бізнесі. З початку 1990-их було заведено моду із закордону називати ЮФ іменем партнерів. Сьогодні ж, у звязку з прагматизацію, "бізнерезацією" юридичної практики влучний бренд має свою цінність. Старожилам юрбізнесу довелося "відкидувати" імена партнерів (мені пригадалася рідна ЮФ "Джонс Дей", де "відкинули єдиного живого в 2000 році партнера Поуга, разом із покійним Ревісом). Нещодавно ЮФ "Магістр & Партнери" теж провела ребрендінг (правда лише англомовний). Цікаво, яка буде реакція інших на подібні кроки лідерів юридичного ринку?

Вечірка Астерс пройшла шикарно. Численних гостей тішили «Пікардійська терція» та оперний співак (не вловив імені, здається, Кабо), що співав не гірше Паваротті, чим розчулив серця усіх чарівних дівчат на вечорі.

Мені ж вдалося побачитися із купою старих приятелів і друзів, познайомитися із новими, й почути ряд класних історій. З яким, свого часу, їх синтезувавши, поділюся і з вами.





 

Статистика

Rambler's Top100

Створено в
студії

~~ <*))>< ~ fishdesign