First page
Sitemap
Feedback
Slavik Bihun’s Personal Site
Humanness & Optimism, Professionalism & Perfection

YurHit

Мер Львова: “...це законодавство антидержавне за суттю”

23.12.2007

 

Державне” та “антидержавне за суттю” законодавство. Які критерії?

23 лютого, перебуваючи у Львові в № 188 (за 20-27 грудня 2007 року) газети “Експрес” (написано: тираж 95 000) прочитав статтю “У Ратуші запахло криміналом” (С. 1 безоплатної вкладки “Львівські новини”). У статті йдеться про те, що “КРУ виявило, що департамент житлово-комунального господарства незаконно провів пять тендерів. Укладено договори з порушенням процедури закупівлі на суму понад шість мільйонів гривень”.

Далі наводжу частину коментаря мера Львова “Експресу”: “... Що ж стосується тендерного законодавства, то можу вам сказати, що насправді дуже важко його не порушувати, адже це законодавство антидержавне за суттю”. (І далі: “Але якщо порушення бути, то я вимагатиму жорсткого покарання та відкриття кримінальних справ....).

Тут є про що подискутувати. Раніше й сьогодні філософи права сперечаються на тему “правового” і “неправового” законодавства. Тепер можна почати дискусію на тему “державне” та “антидержавне” законодавства. Критерії “правового” викладені й обгрунтовані, наприклад, у “формулі Радбруха”. Цікаво, а які критерії “державного” та “антидержавного”? І яке це має мати практичне значення в правозастосуванні?





 

Statictics

Rambler's Top100

It is created
in studio

~~ <*))>< ~ fishdesign